Sledujte nás:

Cesta: Hlavní strana > Tiskové zprávy

Pozor: tento článek již nemusí být aktuální. Poslední aktualizace: 28. 3. 2018 14:14

Ve srovnání nemocnic Středočeského kraje skončila Příbram na prvním místě

Vydáno: 28. 3. 2018 14:14

Mladá Boleslav, Kladno, Kolín, Benešov a Příbram. Právě v těchto nemocnicích, které zřizuje Středočeský kraj, probíhalo dotazníkové šetření Kvalita očima pacientů. Podobné srovnání proběhlo naposled před deseti lety.  Celkem se podařilo získat zpětnou vazbu od více než 4000 pacientů. 853 dotazníků bylo z Příbrami.

Oblastní nemocnice Příbram se jako jediná z nemocnic dokázala oproti průzkumu před deseti lety zlepšit, a to přesto, že ve společnosti neustále roste očekávání. „Už tedy ten, kdo udržel spokojenost pacientů na stejné úrovni, jí musel zlepšit alespoň o to zvýšené očekávání,“ okomentoval výsledky autor dotazníkového šetření Kvalita očima pacientů RNDr. Tomáš Raiter.

Dotazník vyplňovali pacienti lůžkových jednotek při odchodu z nemocnice. Celkem na ně čekalo přes 50 otázek. Příbram měla výhodnou pozici v tom, že tento projekt poctivě realizuje již celých deset let.

Příbramská nemocnice tak jako jediná z pěti hodnocených získala rating „významně nadstandartní“. Za nadstandartní pak byla vyhlášena ON Mladá Boleslav, mírně pod standardem skončila ON Benešov a pod standardem nemocnice v Kladně a Kolíně.

Oblastní nemocnice Příbram pak jako jediná z nemocnic získala Certifikát spokojeného pacienta, a to hned ve dvou kategoriích. Jednalo se o „Sestry lůžkových oddělení“ a „Lůžková zdravotnická zařízení“. Zvláště ocenění pro sestry na lůžkových jednotkách doplňuje nedávný obrovský úspěch vrchní sestra oddělení ARO Ludmily Prokopové, která se stala vítězkou soutěže Sestra roku 2017.

„Mimořádně silná stránka je, že všechna oddělení mají vyrovnané výsledky. To velmi oceňuji a je to výsledek dobré práce managementu. Velmi dobře tady fungují sestry, které jsou hodnoceny velmi dobře, stejně tak dodržování soukromí pacientů, což ne ve všech nemocnicích funguje. To, co by se mohlo zlepšit, problém, který trápí většinu nemocnic, a to je představování lékařů a srozumitelnost odpovědí. Lékaři s pacienty hovoří často, ale ne úplně všechno pochopí, a to je pro efektivitu léčby důležité,“ shrnul silné a slabé stránky příbramské nemocnice Tomáš Raiter.

Bc. Martin Janota

Specialista pro styk s veřejností

Sledovat nás můžete i na sociální síti Facebook a Instagram.

Fotogalerie k článku

Další články:

DŮLEŽITÉ kontakty

Infocentrum

318 641 111

NONSTOP

DOSPĚLÍ - POHOTOVOST

318 641 700

PO-PÁ 17:00 - 21:00

SO, NE, svátky 8:00 - 20:00

DĚTI - POHOTOVOST

318 641 050

PO-PÁ 17:00 - 22:00

SO-NE 8:00 - 20:00

ZUBNÍ POHOTOVOST

318 654 705

SO, NE svátky 8:00 - 14:00

Oblastní nemocnice Příbram, a.s.


Gen. R. Tesaříka 80, 261 01 Příbram I.
IČ: 27085031

ID datové schránky: ngiff9u
e-mail: reditelstvi@onp.cz
© 2003 - 2024 Oblastní nemocnice Příbram, a.s. | Použití webů a OOÚ developed by Internet PB s.r.o. & Smartim

Dotazník
spokojenosti
zde >

ONLINE
OBJEDNÁNÍ
zde >

infolinka:

318 641 111
Důležité kontakty >