Sledujte nás:

Cesta: Hlavní strana / O nás > Kvalita a bezpečí > Hodnocení spokojenosti pacientů

Kvalita a bezpečí

Hodnocení spokojenosti pacientů

Pro zlepšování kvality poskytované zdravotní péče je zásadní podmínkou zpětná vazba od pacientů a jejich blízkých. K jejímu získání slouží v Oblastní nemocnici Příbram dotazníkové akce, které probíhají na lůžkových i ambulantních pracovištích nemocnice.

Lůžková oddělení

Považujeme za důležité, aby informace o kvalitě zdravotní péče z pohledu jejích uživatelů byly zpracovány validním a jednotným způsobem, který zároveň umožňuje srovnání s dalšími zdravotnickými zařízeními v České republice včetně fakultních nemocnic. Proto již od roku 2008 využívá Oblastní nemocnice Příbram projekt Kvalita očima pacientů (KOP), který všechny zmíněné atributy splňuje. Dotazníková šetření na lůžkových odděleních probíhají v pravidelných intervalech.


Ambulantní pracoviště

Abychom mohli kvalitu péče zlepšovat také v ambulantní části nemocnice, jsou dotazníky pro získání informací o spokojenosti s našimi službami k dispozici také u všech nemocničních ambulancí.

Dotazník spokojenosti pacientů ambulantní péče - areál I 

Dotazník spokojenosti pacientů ambulantní péče - areál II 

 

Podněty, připomínky a stížnosti

DŮLEŽITÉ kontakty

Infocentrum

318 641 111

NONSTOP

DOSPĚLÍ - POHOTOVOST

318 641 700

PO-PÁ 17:00 - 21:00

SO, NE, svátky 8:00 - 20:00

DĚTI - POHOTOVOST

318 641 050

PO-PÁ 17:00 - 22:00

SO-NE 8:00 - 20:00

ZUBNÍ POHOTOVOST

318 654 705

SO, NE svátky 8:00 - 14:00

Oblastní nemocnice Příbram, a.s.


Gen. R. Tesaříka 80, 261 01 Příbram I.
IČ: 27085031

ID datové schránky: ngiff9u
e-mail: reditelstvi@onp.cz
© 2003 - 2024 Oblastní nemocnice Příbram, a.s. | Použití webů a OOÚ developed by Internet PB s.r.o. & Smartim

Dotazník
spokojenosti
zde >

ONLINE
OBJEDNÁNÍ
zde >

infolinka:

318 641 111
Důležité kontakty >