Kvalita a bezpečí
Hodnocení spokojenosti pacientů
Pro zlepšování kvality poskytované zdravotní péče je zásadní podmínkou zpětná vazba od pacientů a jejich blízkých. K jejímu získání slouží v Oblastní nemocnici Příbram dotazníkové akce, které probíhají na lůžkových i ambulantních pracovištích nemocnice.
Lůžková oddělení
Považujeme za důležité, aby informace o kvalitě zdravotní péče z pohledu jejích uživatelů byly zpracovány validním a jednotným způsobem, který zároveň umožňuje srovnání s dalšími zdravotnickými zařízeními v České republice včetně fakultních nemocnic. Proto již od roku 2008 využívá Oblastní nemocnice Příbram projekt Kvalita očima pacientů (KOP), který všechny zmíněné atributy splňuje. Dotazníková šetření na lůžkových odděleních probíhají v pravidelných intervalech.
Ambulantní pracoviště
Abychom mohli kvalitu péče zlepšovat také v ambulantní části nemocnice, jsou dotazníky pro získání informací o spokojenosti s našimi službami k dispozici také u všech nemocničních ambulancí.
Dotazník spokojenosti pacientů ambulantní péče - areál I
Dotazník spokojenosti pacientů ambulantní péče - areál II