LP-36 Způsob
řešení stížností
Stížnosti mohou být na OKB Příbram
podány ústně, písemně nebo telefonicky. Není-li stížnost určena
nebo adresována přímo vedení laboratoře, přijímá jí kterýkoli pracovník
laboratoře. Pokud to není zřejmé, tak se při převzetí stížnosti
dotazem ověřuje, zda se jedná o stížnost nebo o připomínku
k práci laboratoře.
Způsob vyřízení stížností:
Ústní stížnost
·
Jde-li o drobnou připomínku k práci
laboratoře a lze-li vyřešit okamžitě, řeší ji pracovník,
který připomínku přijal a následně informuje svého nadřízeného. Tento
typ stížnosti se nikam nezaznamenává.
·
Závažnější stížnost,
kterou lze vyřešit okamžitě, vyřeší pracovník, který stížnost
přijal a ohlásí stížnost a její řešení vedoucímu laborantovi, který
ji zapíše do Knihy stížností.
·
Není-li možné stížnost
vyřídit okamžitě, odešle se písemně stěžující si osobě oznámení
o registraci stížnosti a stížnost je co v nejkratším možném
termínu řešena a zapsána do Knihy stížností.
Písemná
stížnost
·
Písemnou stížnost řeší
vždy vedoucí laboratoře a vedoucí laborant v co nejkratším termínu
a je vždy zapsána do Knihy stížností.